måndag 19 september 2011

Kedjebroderi nr.1.

Jag har fått post.

Sitter på trappen i något solsken, läser era rader och ser era stygn. Faller längre och längre in

och det springer ungar runtomkring.

Nu har mamman inte tid.

Å, titta där, och där och oj, och oj så mycket känslor det kom. Jag blir rörd, fantastiskt rörd, för ni har delat er själva, sytt så fint ni kan, tänkt så många tankar och känt så mycket samtidigt.

Det syns. Det syns verkligen.

Jag är så glad att ni ville dela detta med mig, och med varandra.

Idag är en dag när allt känns så verkligt vackert!

Tack!

(Nu väntar vi med spänning på nummer 2.)

/Lina

17 kommentarer:

  1. Jättefint :)
    Och himla kul att få se.

    SvaraRadera
  2. Kändes verkligen fint i hjärtat att få vara med om detta tillsammans med så många mycket duktiga brodöser, väntar med spänning att få se den andra o vad som händer efter det. Tack att jag fick vara med. Önskar dig en fin höst. Kram

    SvaraRadera
  3. Så kul att få se!
    Väntar med spänning på det andra broderiet som jag var med på!

    SvaraRadera
  4. Otroligt vackert! Kan du inte berätta mer om uppkomsten av kedjebroderiet mm för oss (el iaf mig) som missat detta?

    SvaraRadera
  5. Fint. Hur många var vi som deltog till slut? Och vilka? Kul om du ville länka.

    SvaraRadera
  6. Oj så vackert, som ett fyrverkeri av stygn.

    SvaraRadera
  7. Håller ju med alla. Så himla fin och rolig ide´ Lina! . Tack för att man kunde vara med .

    SvaraRadera
  8. Är så glad att ha varit med om att skapa detta vackra stycke. Fascinerad över kompositionen som håller helt ut.
    Lina, din idé bar vacker frukt och jag vet att du kommer att göra en alldeles bedårande montering och resultatet kommer att bli kanon!
    Tackar ödmjukast att jag fick var med./Meta

    SvaraRadera
  9. Pax att vara med i nr 2! Vad fin den blev

    SvaraRadera
  10. This piece is wonderful ... what a great talent you have for colour and design!

    SvaraRadera