torsdag 15 september 2011

Kombinationer.

Jag ska måla mitt täljda
och provar kombinationer på papper
.
Det föreställer toppen på en 1,5 m lång träpinne.
Tänkte fråga er om råd? Men skynda, snart målar jag.
Funderar på mitten varianten eller kanske den till höger.
Attans, borde man kanske bara göra?

Stickade färdigt en socka igår. Melker fick prova på sin lilla fot, såg glad men fundersam ut. Efter en stund sa han, -men mamma, jag vill ha en till!
En till nu.

Och mamman har börjat lägga upp,
hon har snutit sig,
hon har fuldansat till frukost
och hon har vinkat hej till fina lena barnen.


/Lina

4 kommentarer:

  1. Den mittersta sträcker sig mot himlen!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Höger känns "rätt",hjärtan skall vara röda,eller ska dom? Jag tycker nog....att gå på mitten. Men hur som,do it your way. För då blir de bäst!

    SvaraRadera
  3. Jag blir gladast av den till höger. Bara gör om du tvekar...

    SvaraRadera